Заведения отказват поръчки за вкъщи, били натоварени

0

- Advertisement -

След повторното отваряне на ресторантьорския бранш доста от заведенията започнаха да отказват поръчки на храна за вкъщи. При позвъняване на някои от телефоните дежурните служители от персонала обясняват, че няма как да вземат поръчката, тъй като е натоварено, показа проучване на „Монитор”.

След няколкократно отлагане заведенията отново отвориха врати за посетители от началото на март. Още в първия ден откакто заработиха стотици гладни и жадни клиенти се втурнаха към пушилните и свободните маси. При някои от заведенията в столицата можеха да се видят и опашки пред вратите дори по средата на деня.

    Вечерно време, когато повечето хора се прибират от работа пък, опашката на входа на заведението е гарантирана, а освобождаването на маси далеч не става бързо. Въпреки това клиентите търпеливо изчакват да влязат. Последно въведеният вечерен час за бранша, независимо дали е ресторант на улицата или в хотел, е 23.00 ч., след което заведението трябва да се опразни. Това обаче не пречи на хората да влизат в последния момент, а сервитьори да им взимат поръчките. В най-натоварените часове или дни, които обикновено са в края на работната седмица и уикенда, се случва гостите по заведенията да чакат своята поръчка по час и нещо, докато тя пристигне.

Друг е въпросът и за резервациите – при позвъняване някои заведения отказват да направят резервация на клиенти. Единственият работещ вариант е запазването на маса да стане през специализирани сайтове за резервации. Дори тогава, при пристигане на място, може да се види, че не са малко масите с табелка „Резервирано”. Само след дни обаче вечерният час на заведенията в страната предстои да бъде променен.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече

Политика на поверителност и бисквитки