В нафталина: Последният брой на в. „Монитор“ излиза на 22 март

0

- Advertisement -

 „Вестник Телеграф“ ЕООД предприема реорганизация във вестникарската група. В отговор на бързата дигитализация на медийния пазар, икономическите последици от пандемията и извънредната международна ситуация, довела до нарушаване на доставките на печатарска хартия, съдържанието на вестниците „Монитор“ и „Политика“ ще бъде пренасочено към „Телеграф“, „Мач Телеграф“ и техния уеб портал – www.telegraph.bg

„Вярваме, че сме избрали точния момент за тази стъпка. Тя ще ни даде възможност да инвестираме още по-мащабно във вестниците „Телеграф“ и „Мач Телеграф“. И двата вестника са с водещи и стабилни позиции на българския пазар и ние ще продължим да разширяваме тяхното влияние. Това включва и онлайн пространството, след успешната им дигитална трансформация от екипа на Нет Инфо“ – коментира Дирк Геркенс, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп и директор „Програмиране, продукция и рекламни продажби“ на Юнайтед Медия.

Вестник „Монитор“ ще излезе за последен път утре (22 март 2022 година). Последният брой е специално издание. То ще обобщи значимите събития от България и света и ще припомни важни истории в 24 страници, белязали 24-те години, в които вестникът е издаван. Последният брой на в. „Монитор“ също така ще бъде предложен и в 24 уникални колекционерски блокчейн NFT. Повече информация за това може да бъде открита на www.monitor.bg. Преустановява се издаването и на в. „Политика“.

„Преструктурирането на издателството ще ни позволи да фокусираме усилията си в реалния избор на българския читател – „Телеграф“ и „Мач Телеграф“. Те са сред лидерите в своята сфера и са единствените вестници в България, които излизат седем дни в седмицата и предлагат богато разнообразие от допълнителни приложения и списания като подарък. Промените ще ни позволят също така да подсилим водещите ни издания с част от журналистическите екипи на „Монитор“ и „Политика“ – допълва Емил Спахийски, директор „Съдържание и бизнес развитие“ на „Вестник Телеграф“ ЕООД.

Виктория Пенкова е новият главен редактор на в. „Телеграф“. Тя е един от водещите журналисти в изданието, с повече от 14 години опит в криминалния ресор. Носител е на награда от Съюза на българските журналисти, както и на отличието „Сърце и слово срещу наркотиците”, в памет на Виктория Герин за „системно и реалистично отразяване на проблемите с наркотици, корупция, влиянието на организираната престъпност, престъпленията срещу деца чрез интернет“. Виктория Пенкова е работила във вестниците „Дума“ и „Кеш“. Два пъти е била на журналистически мисии в Афганистан и веднъж в Ирак.

„Вестник Телеграф“ ЕООД има и нов Търговски директор, който ще работи усилено за постигане на рекламната ефективност на компанията. Позицията се заема от Ралица Тошкова. Нейната експертиза и професионални качества са от важно значение за запазване на лидерската позиция на „Телеграф“ и „Мач Телеграф“. Тя има над 20-годишен опит в продажбата на медийни продукти в издателския, радио и онлайн пазар, както и в организацията на събития. В продължение на 12 години тя е част от търговския екип на Нет Инфо и ръководи направление „Бизнес развитие“.

За „Вестник Телеграф“ ЕООД

„Вестник Телеграф“ ЕООД издава едни от най-големите всекидневници у нас – „Телеграф“ и „Мач Телеграф“, които се разпространяват на национално ниво всеки ден от седмицата. Атрактивният начин на поднасяне на информацията, широката палитра от новини и истории, ги превръщат в предпочитаните ежедневници в България. От началото на тази година те могат да бъдат открити и онлайн на www.telegraph.bg. Уеб порталът е комбиниран източник на актуална информация и съчетава в себе си опита на журналистическите екипи на двата вестника.

За Нет Инфо

Нет Инфо е българска дигитална медийна и технологична компания, част от Нова Броудкастинг Груп, която притежава 100% от дяловете на „Вестник Телеграф“ ЕООД. В портфолиото на компанията са някои от най-големите и посещавани сайтове – АБВ Поща, Nova.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg, Sinoptik.bg, Edna.bg, Gong.bg, Pariteni.bg и др., както и платформите за разпространение на уникално видео съдържание Vbox7 и NovaPlay – изключителен достъп до телевизионни сериали, риалити формати и предавания. Нет Инфо предоставя висококачествено съдържание, иновативни дигитални продукти и възможност за мобилност за потребителите във всеки един момент от ежедневието им.

Нет Инфо достига до 86% от интернет потребителите в България, според данни на Гемиус за м.януари 2022г.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече

Политика на поверителност и бисквитки